Kūrybos bandymas: kas bendro tarp Antonionio „Padidinimo“ ir Prokudino-Gorskio fotografijų?

Sukūriau tokią atvaizdų seriją, kurioje pamėginau susieti mano minčių vis neapleidžiančio Michelangelo Antonionio filmo „Padidinimas“ (Blow-up) idėjas ir 20 a. pradžioje spalvotos fotografijos pirmeivio Sergejaus Prokudino-Gorskio sukurtus atvaizdus. Jei skaitėte mano tekstą „Žaidžiant slėpynes su lavonu“, tikriausiai jau žinote, kodėl pastarieji man atrodo itin vaiduokliški. Taigi, kalbant apie patį kūrybinį procesą, Prokudino-Gorskio fotografijose bandžiau aptikti tą metaforišką negyvėlį, padidindamas keistas, paslaptingas fono detales. Seriją pavadinau De profundis (after Antonioni and Prokudin-Gorsky). Kas iš to išėjo, spręsti jums, bet norėčiau su tuo kažką padaryti.

———

In the light of a summer day, a dead world stares back at you from the depths of the image.

Reklama

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s

%d bloggers like this: